תכנון ועיצוב קליניקה למטרות השכרת ססיות לרופאים

עיצוב קליניקה והתאמה שלה לצרכים המלאים שאותם היא אמורה למלא, בכל הממשקים השונים שבהם היא מתפקדת זה עניין שלא כדאי להקל בו ראש. קליניקה היא בסופו של דבר עסק, ובין אם מדובר קליניקת מומחים, קליניקה למטרות השכרת ססיות לרופאים, קליניקה לניתוחי שיניים ואפילו קליניקה לטיפולים הוליסטיים. 

מרחב טיפולי הוא מרחב ייחודי שמתאפיין ביותר פונקציות ממרחב העבודה הסטנדרטי, זאת לאור השימושים והפעילות שמתרחשת בו. מאחר והוא מספק מענה אינטימי ולעיתים פולשני, עליו להיות סטרילי אבל גם מזמין ובעל אווירה בטוחה, מה שיהווה השפעה ניכרת ומהותית על מצבו של המטופל וכן גם על קצת ואיכות ההתאוששות, ההחלמה והשיקום שלו מפרוצדורות פולשניות.

התאמה למרחב ייעודי עבור השכרת ססיות לרופאים

לייעוד המקורי של החלל יש חשיבות רבה בנראות הסופית שלו וביכולת שלו לעבור התאמות לייעודים ספציפיים. השכרת חלל מידי מרכז רפואי בתל אביב, אשר מתמחה בהקמה של חללים ייעודיים בדיוק למרות השכרת ססיות לרופאים תחסוך מראש הרבה מאד כאב ראש, התאמות ועלויות.

חלל צריך להיות מותאם הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה שיווקית לפעילות שנעשית במסגרתו, וככל שהבסיס של החלל הזה מותאם לצרכים השונים שעולים מתוך התוכן והפעילות הספציפית, כך תהליכי ההתאמה מתקצרים באופן משמעותי.

הצרכים של ניתוחים ופרוצדורות קליניות הם מאד ספציפיים על הממשקים השונים שלהם, בין אם זה בשלב הראשוני של הקבלה, דרך חדר הטיפולים, עד לציוד, המכשור, הטכנולוגיה ופתרונות הסטריליזציה ועד לחוויית מטופל שמושפעת באופן אקוטי מהסביבה והאווירה.

החלמה מהירה יותר בסביבה נעימה

זה לא סוד שתהליכי ההחלמה שלנו איכותיים יותר כאשר אנחנו נמצאים במקום בטוח, שנעים לנו להיות בו, שמעורר קונוטציות חיוביות שמאפשרות לנו להרפות. זה גם לא סוד שהאווירה והריחות שאופפים את סביבת בית החולים מייצרים הרבה מאד התמודדויות מאתגרות הן עבור המטופלים והן עבור הצוות המטפל.

את הבעיה הזאת אפשר לפתור כאשר מדברים על קליניקות פרטיות וליהנות מיתרון משמעותי לא רק מבחינה עסקית אלא מבחינה מקצועית וקלינית, תוך אבטחת חוויה חיובית למטופל.

צילום:pixabay

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן