מזג האוויר בהוד השרון

אז לא כמו שהתרגלנו, השנה החורף מתעתע בנו ואפילו בסוף נובמבר קשה לראות את ניצני החורף. בשבועות האחרונים אף נהננו מגל חום מוגזם ולא רציונלי לתקופה הזו בשנה..

אז למרות המצב הקיים והלא ברור, אנחנו מניחים שגם אתם שוברים את הראש בבחירת בגדים לעבודה כל בוקר, בייחוד אם אתם מאיזור השרון וכבר נושקים לאיזור הצפון.

אז איך תערכו לשבועיים הקרובים בהוד השרון? מה המזג אוויר הצפוי ואיך הכי כדאי להערך אליו מבעוד מועד? בואו נגלה.

 

מזג אוויר בימים הקרובים

אז בתור התחלה, בואו נראה מה מצפה לנו בשבוע הקרוב והאם החורף, סוף סוף, בדרך אלינו?

ביום ראשון הקרוב הטמפרטורה תנוע בין 22-24 מעלות בשעות הצהריים ואחרי צהריים, ויכולה להגיע גם ל12 מעלות בשעות הבוקר המוקדמות בין 6:00 – 7:00.

מבחינת לחות, תתכוננו, כי הולך להיות לח מאוד. ברמה של 65 אחוזים. בנוסף ללחות המעצבנת, הרוח תהיה חזקה מאוד ותנשב במהירות גבוהה בשעות הצהריים באיזור 14:00 עד 17:00 בערך.

באופן כללי היום יהיה נקי מעננים ואין צפי לגשם או טפטוף נוסף במהלך היום והשמש אמורה לשקוע סביבות השעה 17:00.

ביום שני צפוי לנו יום בהיר למדי, הטמפרטורה המקסימלית תנוע בין 21-23 מעלות ברוב שעות היום והטמפרטורה הנמוכה ביותר תנוע בין 11-12 מעלות בשעות הבוקר המאוד מוקדמות.

גם ביום שני לא צפוי לנו גשם או טפטוף באופק, אבל הרוח תהיה חזקה מאוד ותנשב במהירות של כמעט 18 קמש.

הזריחה שלנו באותו היום תתרחש בשעה 6 וחצי והשקיעה נושקת לאיזור 5 בצהריים.

ביום שלישי לעומת זאת, צפויים לנו ממטרים קלים כך שמומלץ להעזר במטריה בשעת הצורך. רוב היום הטמפרטורה תהיה על מדד של 21 מעלות אך מהירות הרוח אכן תהיה גבוהה. הממטרים יתחילו באיזור השעה 14:00 ועלולים ללוות אותנו לאורך כל שעות היום, מומלץ להערך בהתאם ולהתלבש קצת יותר חמים.

 

ביום רביעי  הטמפרטורות קצת צונחות ומגיעות למינימום של 10-11 מעלות ולגשם קל לאורך כל שעות היום. הרוח תהיה חזקה והלחות מורגשת.

המלצות לבוש:

אז לפני הממצאים העדכניים, ולפי מזג האוויר הצפוי להגיע, מומלץ שנערך בהתאם גם מבחינת ביגוד. אז לצהריים עדיין אפשר ללבוש ביגוד קצר או דק מאוד כי הטמפרטורה עדיין לא נמוכה בשביל זה.

אך בערב מומלץ מאוד ללבוש לבוש ארוך או לפחות 2 שכבות עבות.

 

סיכום

אז כפי שניתן לראות, מזג האוויר משתנה במהירות ומותיר אותנו חסרי וודאות מדי יום ביומו. ובכל זאת, אין ספק שהחורף מתקרב אלינו בצעדים קצת יותר דרסטיים ולכן חשוב להתעדכן מדי יום בלוח התחזית ולוודא שאתם מתלבשים ומתנהלים בהתאם למזג האוויר של כל יום. אז תהנו מהתקופה הזו, כי קרוב לוודאי שהיא לא תשאר לאורך זמן.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן