קפה גן סיפור הוד השרון

במרכז הוד השרון שוכן לו מקום קסום. המשלב מטבח מקורי ומהפנט, עם אווירה רגוע ומזמינה. עם שלל מתקנים ושירותים לילדים והורים, קפה גן סיפור הופך במהרה לאחת מנקודות המפגש החמות בעיר. בזכות השקעה רבה והניסיון ליצור חלל מזמין עבור כולם. מקום שיהווה קורת גג לאירועים אינטלקטואלים, מפגשים והרצאות. בשילוב עם מקום להפקת אירועים קטנים, בניצוח של הצוות המקצועי והמסור ביותר באזור השרון.

אודות המסעדה

מסעדת קפה גן סיפור הינה מסעדה שמשלבת שתי אהבות של המקימים:  אוכל טוב וקריאת ספרים, לצד עריכת אירועים לקהל הרחב. המסעדה פורשת לפניכם תפריט מגוון להרפתקה קולינארית, במיקום ייחודי. אחד הדברים שמייחדים את מסעדת קפה גן סיפור הם הספרייה הציבורית, המזמינה את אורחי המסעדה ליהנות ממגוון רחב של ספרים. בעמדה ייעודית המכילה ספרים רבים. מספרי ילדים לספרי מבוגרים ועיתונים שמתחלפים בכל יום. בנוסף לכך אתם מוזמנים לאירועי תרבות והעשרה לקהילה, המתרחשים במסעדה. הכוללים הרצאות בנושאים שונים, לזוגות צעירים. בנוסף לכך מתקיימים בקפה גן סיפור אירועי שעת סיפור מוזיקאליים. הצוות בקפה גן סיפור מתגאים במסעדה שפתוחה לכולם, במקום ידידותי לילדים, המשלב עיצוב ותכנון נוח לילדים. בשילוב מנות בתפריט שילדים אוהבים.

רשת של חוויות

קפה גן סיפור בהוד השרון היא חלק מרשת בתי קפה\מסעדות. עם סניפים בערים נבחרות ברחבי הארץ. סניפים נוספים ב :הרצליה, ראשון לציון, חולון, קרית אונו, ירושלים ואשדוד. הרשת הוקמה בשנת 2011. עם הכוונה להמשיך ולהתרחב לערים שונות בארץ, קפה גן סיפור הופכת במהרה לאלטרנטיבה ייחודית. המספקת לכל קבוצות האוכלוסייה מקום מפגש. עם אוכל טוב, מוזיקה טובה ואווירה חמימה שתעשה לכם חשק לחזור.

ההיסטוריה של קפה גן סיפור

רשת קפה גן סיפור הוקמה על ידיד היזם : בלחוביץ ברנדו ושותפיו לעסקים : אילוז אסף ובן סימון ניסים. הקמת המסעדה הראשונה בחולון הגיעה בעקבות מכרז שפורסם בזמנו על ידי עיריית חולון. המכרז היה אודות מכירה של מסעדה שענתה לשם "הכינה נחמה", שנוהלה על ידי חזון דומה, של מקום פתוח בפני כולם. עם אווירה מחבקת להורים וילידיהם. בסוף שנת 2011 נפתח הסניף הראשון של הרשת בעיר חולון. בית הקפה בחולון התמקד בהכנת אוכל איטלקי, והגשתו בכלים מעוצבים שייוצרו על ידי אמנית קרמיקה מקומית. בשל האווירה שהחלה להירקם בבית הקפה החדש של בלחוביץ ושותפיו, בחרו היזמים לשנות את שם המקום לקפה גן סיפור. במטרה להקנות לו שם שישדר את האווירה והחזון של מייסדיו. לאחר ההצלחה של הסניף הראשון של קפה גן סיפור בחולון, נפתחו עוד 6 מסעדות בראשון לציון, הרצליה, קריית אונו, ירושלים, אשדוד והוד השרון, בהתאמה.

התפריט

במסעדת גן סיפור תוכלו ליהנות ממגוון רחב של משקאות קלים משקאות חמים, משקאות אלכוהוליים, מיצים טבעיים, קפה קר וחם, וכל זאת לצד מנות פתיחה, מנות עיקריו ועוד. נקודות שוות לציון בתפריט המסוגנן של המסעדה הינן :
– מיץ גזר – תפוז סחוט טבעי במקום
– אייס אסאי
– פריטטה בסגנון פלורנטין
– סלט הקיסר של אביב
– השקשוקה של איתמר
– בגט ישראלי
– מאפין גזר
כל הפריטים הללו מוגשים לכם בחינניות ובכלים אסטטיים בעיצוב ייחודי. במקום פועל תפריט בוקר עד שעות הצהריים ותפריט ערב עד הסגירה.
בקפה גן סיפור תוכלו למצוא מנות לכל סוגי החיכים. מתפריט חלבי, למנות דגים, מנות צמחוניות ומנות טבעוניות. כאשר כל זאת נעשה על טהרת חומרי גלם טריים ואיכותיים.

הפקת אירועים בקפה גן סיפור

הפתגם אומר ש"אפילו התוכניות הכי טובות שוללות", אבל זה לא חייב להיות המקרה לתכנון אירועים במסעדת גן וסיפור בהוד השרון. בין אם אתם מארחים אירוע קידום מכירות לעסק שלכם על מנת להביא לקוחות רעבים, ובין אם אתם שואפים חגוג את היום המיוחד של החתונה שלכם במסעדה שהיא המקום החם והעדכני ביותר בעיר? קפה גן סיפור הוא המיקום לאירוע הבא שלכם. הרי אירוע איכותי במסעדה צריך יותר מאשר להכין את תפריט האוכל והמשקאות המושלם כדי לארגן את האירוע הפרטי המושלם. אתם זקוקים לצוות עובדים והנהלה מסור, עם ניסיון רב בארגון אירועים, במקום מפנק ומזמין.

תכנון אירוע החלומות שלכם בגן סיפור

ישנם אתגרי תכנון אירועים רבים שעומדים בפני מסעדות. שלושת האתגרים הגדולים ביותר שעומדים בפני מסעדות בכל הנוגע לתכנון אירועים הם שמירה על הארגון של האירוע, וניהול נכון של האירוע בעת התרחשותו. יותר ויותר זוגות ומשפחות פונים למסעדות כפלטפורמות לניהול אירועים. שיכולים לדאוג לכל הצרכים שלכם ושל האורחים שלכם ובסביבה אינטימית. בכל מקרה, תמיד מומלץ להתייעץ עם הצוות והאחראים לניהול אירועים, על מנת להתאים לכם את האירוע המושלם עבורכם.

הרצאות

מומלץ להתעדכן מידי פעם אודות ההרצאות שנערכות בקפה גן סיפור בהוד השרון. הרצאות הכוללות נושאים רלוונטיים עבור הורים ומשפחות צעירים, וכל זאת תחת קורת גג חמימה ומזמינה.

לסיכום

גן סיפור הינה מסעדה בעל סגנון מיוחד השוכנת באחת השכונות היוקרתיות והיפות של הוד השרון. קלה לגישה, ומזמינה לכל קבוצות האוכלוסייה. במסעדה שמשלבת איכות של אוכל ואיכות החוויה של המבקרים. שיכולים ליהנות מתפריטים עשירים, הכוללים גם אוכל צמחוני וטבעוני, וכל הטוב הזה מידי שפים וצוות צעיר ,מקצועי ומסור. שידאג להפוך כל ביקור או אירוע בגן סיפור לחוויה של ממש.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן