שרותי רפואה בהוד השרון

בתור עיר שהציבה לעצמה רמת חיים ללא פשרות, הוד השרון ניצבת כאחת הערים בשיראל עם שירותי הרפואה הטובים ביותר בארץ. בזכות השילוב של תכנון נכון, והעובדה שרופאים ואנשי צוות רפואיים רבים בוחרים להתגורר בעיר. הופכים את הוד השרון לעיר מבוקשת גם בזכות הנגישות שלה למגוון רחב של שירותים רפואיים.

קליניקות

בהוד השרון ישנן לא פחות מ 88 קליניקות רפואיות מתחומים שונים. אשר כוללות קליניקות לרפואת שיניים, קליניקות לרפאות עיניים, קליניקות לרפואת נשים, וכל שאר הספקטרום של שירותים רפואיים הדרושים בכל עיר.

מכבי שירותי בריאות הוד השרון

בליבה של הוד השרון נמצאת מרפאת מכבי שירותי בריאות, שמעמידה מערכת של רופאים שכירים עצמאיים הנותנים שירות לחברי מכבי. הצוות מורכב מרופאים ראשוניים, יועצים בתחומים רפואיים שונים ומומחים במגוון רחב של התמחויות רפואיות. מכבי משקיעה מאמצים ומשאבים על מנת לספק השכלה מקצועית שוטפת ולעדכן את רופאיה בחידושים בתחום הרפואה, ובכך לאפשר לחברי מכבי תושבי הוד השרון ליהנות מצורת הטיפול הרפואי המושכלת והמתקדמת ביותר.

קופת חולים מאוחדת

גישת השירות המודרנית שמעודדת קופת חולים מאוחד, המבוססת על מיקור חוץ, מבטיחה יעילות מיטבית ותומכת: גרעין אסטרטגי בבעלות עצמית של מאות רופאים מועסקים, מרכזי אבחון וטיפול רפואיים, בתי מרקחת ובתי חולים. הסכמי מתן שירותים עם מיטב נותני השירות העצמאיים בכל תחום. זה כולל את מיטב הרופאים ועובדי הבריאות, שירותי אבחון וטיפול ובתי חולים. שליטה על איכות השירות. גמישות בהתקשרות עם נותני שירותים על בסיס שיקולים איכותיים וכלכליים, במטרה לספק לתושבי הוד השרון את המעטפת המושלמת לשמירה ותחזוקת הבריאות.

קופת חולים כללית

קופת החולים כללית מתחזקת שלושה מרפאות ברחבי הוד השרון, בנוסף למעבדות המחולקות בין השלושה. קופת חולים כללית ממשיכה להשקיע בתושבי הוד השרון, במספר יוזמות ופעולות כלל ארציות, ובהתאמה לצרכים של תושבי הוד השרון.

מגוון שירותים רפואיים בהוד השרון

במרכזים הרפואיים, המרפאות, ובתי החולים בהוד השרו תוכלו למצוא את המעטפת האולטימטיבית, של שירותים רפואיים, וברמה גבוה לעומת רב ישראל. עם רופאים ומרפאות שמכסים את כלל הצרכים הרפואיים שלהם אתם חס וחלילה עלולים להזדקק. בתחומים הכוללים : טיפולים לבריאות האישה, בריאות הילדים, התפתחות הילד, הפרעות אכילה, טיפול ביתר לחץ דם, גסטרואנטרולוגיה, ניתוח אמבולטורי, רפואה תעסוקתית, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, רפואת עיניים, ריאומטולוגיה, רפואת ריאות, אלרגיות, קרדיולוגיה, בריאות נפשית, מרכזים גינקולוגיים, טיפות חלב, ועוד.

בתי חולים

בית החולים הראשי של הוד השרון : מרכז רפואי- הוד השרון. ממוקם ברחוב סוקולוב בצפון העיר ומספק מאות שירותים רפואיים, לצד שירותי רפואת חירום לתושבי הוד השרון והסביבה.
בהוד השרון נמצא אחד מבתי החולים הפסיכיאטריים הטובים בישראל – בית חולים שלוותא. הממוקם בסמוך לאחת מהכניסות לעיר, ומספק מספר שירותים פסיכיאטריים. מאבחונים, אשפוזי יום, אשפוזים לטווח ארוך, אשפוזים בכפייה ועוד. בית החולים ממוקם ברחוב עליית הנוער.

בנוסף ל-2 בתי החולים הללו, ממוקם במרכז העיר בית חולים לחולים כרוניים הדר רמתיים בע"מ. המספק מגוון שירותים רפואיים לחולים במחלות כרוניות ומחלות סופניות. הממוקם ברחוב הבנים.

מרפאות חירום

בהוד השרון פועלות גם מרפאות חירום דחוף לאחר שעות הפעילות, מוקדי טיפול דחוף פועלים בהוד השרון על מנת לספק מענה דחוף במקרים של חיים ומוות, ופועלים לאחר שעות הפעילות הרגילות בהם מקבלים חולים מרפאות של קופות החולים ומרפאות פרטיות. למרות שהמטופלים משלמים דמי משתמש, דבר המקובל בשירותי רפואת חירום, התעריף נמוך מהפניות עצמיות לחדרי מיון בבתי חולים.

וטרינריה

הוד השרון לא פוסחת על חברינו בעלי 4 הרגליים, וכיום פועלות בעיר מספר מרפאות וטרינריות שמכסות את כל הצרכים הרפואיים של חברינו הטובים.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן