מסעדת נונו הוד השרון

אם מעולם לא טעמתם מטבח איטלקי, כדאי לכם להזמין שולחן במסעדת נונו הוד השרון. עם אותם רוצים ליהנות מאכילת פפרוני, רביולי ועוף מבושלים בצורה מושלמת, בחוויה נעימה ומזמינה לכל המשפחה. במקום הזה המבקרים יכולים להתעמק בארוחות טעימות, ולנסות לטעום ג'לטו טוב, טירמיסו ופאדג' איטלקי אמיתי. האורחים שמבקרים בנונו,
מסעדת נונו ידוע בשירות הנהדר ובצוות הידידותי שלה, שתמיד מוכן לעזור ולדאוג לחוויה קולינארית אולטימטיבית. כל זרות במחירים הוגנים, ושווים לכל כיס. במסעדת נונו, הסועדים יכולים ליהנות מהאווירה הרגועה ומהעיצוב המקסים. עם דירוג ממוצע בגוגל שעומד על 4.6 אין ספק שמדובר במסעדה מעולה.

איך מגיעים?

מסעדת נונו בהוד השרון ממוקמת בקרבת כביש 401 ונמצאת בינו לבין כביש 4. אם את מגיעים מדרום מומלץ לנסוע בכביש 4 ולאחר מכן לרדת במחלף רחוב ז'בוטינסקי ולהצפין לעבר המסעדה. לבאים מכיוון צפון ניתן לרדת בכביש 4 בחלף ז'בוטינסקי או להיכנס לעיר דרך מחלף רעננה, ולנסוע דרומה דרך דגניה וכפר מלל עד שמגיעים לפינת רחובות רמתיים ז'בוטינסקי ופונים ימינה לרחוב ז'בוטינסקי.  כתובת : רחוב ז'בוטינסקי 2 הוד השרון, ישראל. מחוץ למסעדה מגרש חניה עם חניית נכים ודרך נגישה.

הזמנת מקום

רשת נונו מתחזקת אתר אינטרנטי אופנתי ונגיש, אשר כולל מחר ניווט לסניפי הרשת, ומאפשר לכם להזמין מיקום ולבדוק זמינות של מקומות אל מול צוות המסעדה. מומלץ לשמור מקום מראש, במיוחד בשעות העומס ולהגיע מוכנים לחוויה קולינארית מהפנטת.

מטבח איטלקי

המטבח שתפגשו במסעדת נונו הוא מטבח איטלקי, ים תיכוני המורכב מהמרכיבים, המתכונים וטכניקות הבישול שפותחו ברחבי חצי האי האיטלקי מאז שחר ההיסטוריה, ובהמשך התפשט ברחבי העולם יחד עם גלי הפזורה האיטלקית. זוהי אחת הגסטרונומיות המוכרות והמוערכות ביותר ברחבי העולם. המטבח האיטלקי בנונו משלב מסורות שורשיות משותפות, כמו גם את כל האנקדוטות הגסטרונומיות האזוריות, השונות זו מזו. במיוחד בין הצפון, המרכז והדרום של איטליה, שמשפיעות יחדו על המטבח של נונו. מנות רבות שהיו פעם תופעות אזוריות התרבו עם וריאציות שונות שהשפים של נונו אימצו על מנת לספק לכם את המיטב הקולינארי של ארץ המגף. המטבח האיטלקי מציע שפע של טעם, והוא אחד הפופולאריים והמועתקים ברחבי העולם, ולא לחינם.

המלצות לביקור בנונו הוד השרון

בעת הביקור שלכם במסעדת נונו מומלץ לנסות את היין, במיוחד חובבי היין מביניכם ישמחו לשמוע על מגוון יינות מיובאים, שהותאמו בקפידה למנות שונות בתפריט, ולחוויה קולינארית שיהיה לכם קשה לשכוח במהרה. בנוסף לכך מומלץ לנסות את הקינוחים של נונו, שייקחו את בלוטות הטעם שלכם לטיול באיטליה של פעם. בליווי שוקולד מיובא ועבודה מדויקת של צוות המטבח של נונו. המשלב אוכל איטלקי הטוב בעולם. בסגנון נועז, טעים ומשביע רצון עם מרקמים וטעמים עשירים. מסעדת נונו מגישה לכם מגוון רחב של מאכלים מהמטבח האיטלקי בשילוב השפעות מקומיות ואווירה של חוץ לארץ. עם זאת, החוויה של האוכל האיטלקי מגיעה ממרחב אישי יותר מאשר פרקטי, ומצריך מגע של קסם. כזה שהצוות בנונו מומחה בו.

מנות פופלאריות בהזמנה

בין המנות הפופולאריות ביותר של לקוחות נונו הוד השרון בהזמנה תוכלו למצוא את מנת הראגו פפרדלה עגל ב 74.00 שקלים בלבד. מדורת עוף מוגשת עם תפוחי אדמה, שמנת לבנה ורוטב שום לימון במחיר של 74.00 שקלים. מרגריטה רוטב עגבניות, מוצרלה, פרמזן ובזיליקום ב-64.00 שקלים. לאניני החיך לינגווינה נפוליטנה עם עגבניות שרי, שום, מוצרלה, פרמזן ובזיליקום. במחיר של 59.00 שקלים בלבד. רביולי גבינה ראגו פטריות וכמהין, שום, תרד בר, פרמזן ובזיליקום ב- 79.00 שקלים.

מגשי אירוח

נונו בהוד השרון מזמינים אתכם ממגשי אירוח ומארזים מפנקים, שיכולים לשמש אתכם כמתנה מושלמת למי שיש לו טעם יוקרתי. אם אתם מחפשים דרך להפוך את יום ההולדת או את החגיגה במשרד ליוקרתית ומפוארת. מגשי האירוח של מסעדת נונו הם הפתרון המושלם עבורכם. מגשי האירוח והמארזים של נונו כוללים: מגוון לחמים שנאפו במקום, כריכים פרימיום, מגוון מלוחים ומתוקים, מארזי ירקות, פיצות, יינות, גבינות, וממרחים בטעם של איטליה. כל אלו הופכים את מארזי האירוח של נונו, לתוספת מרתקת וטעימה לכל אירוח.

גיפט קארד

גיפט קארד או בעברית כרטיס מתנה הוא אמצעי תשלום שניתן להשתמש בו כדי לבצע רכישות במסעדות והחנויות של נונו, לתשלום על ארוחות במסעדה או לקניית מוצרים מהחנויות . זה פשוט מאוד, אתם מכניסים כסף לכרטיס, שאותו אתם או מקבל כרטיס המתנה יכולים להוציא באחת המסעדות או החנויות של נונו. אם אתם מחפשים להעניק למישהו אהוב מתנה שהיא גם חוויה קולינארית, הגיפט קארד של מסעדת נונו מושלם עבורכם.

לסיכום

מסעדת נונו בהוד השרון הינה אחת משתי סניפי רשת נונו, עם סניף נוסף בהרצלייה. צוות השפים במסעדה מתמחה בבישול אוכל איטלקי עם מגע של פיוז'ן, בשילוב מטבח איטלקי עם טעמים ישראלים. מסעדת נונו היא ממסד קולינארי ששמו הולך לפניו, עם תפריט עשיר הכולל מנות פתיחה, מנות עיקריות, קינוחים, יינות, ושאר משקאות קלים וחריפים. כל זאת במטרה לספק לכם חוויה קולינארית ברמה הגבוה ביותר ובמחיר הגיוני. כל זאת תחת קורת גג אחת, בניהולו של צוות מוכשר ומסור.  שעות הפעילות של המסעדה: יום ראשו עד שבת מהשעות 12:00-22:30.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן