דירות למכירה בהוד השרון

עם היצע שוק הנדל"ן של היום אין זאת הפתעה שמחירי הדירות בהוד השרון הם מהגבוהים בארץ. הוד השרון הממוקמת בנקודה אסטרטגית בצפון מרכז הארץ. עם גישה מהירה לתל אביב, הרצלייה ונתניה. ממוקמת הוד השרון בפסגת הערים הנחשקות בישראל. דבר שמשפיע על מחירי הדירות למכירה בעיר.

המחירים של דירות למכירה בהוד השרון

כעת נפנה לסקור את המחירים הממוצעים של דירות מסוגים שונים בהוד השרון. מדירות חדר, לדירות שמתאימות למשפחות מרובות ילדים, לדירות גן ודירות פנטהאוז. על מנת לספק לכם את התמונה המלאה אודות המבחר של שוק הנדל"ן בהוד השרון.

דירת חדר

בשל המיקום המרכזי של הוד השרון היא כבר מזמן הפכה לפופולארית בקרב צעירים, סטודנטים ואנשים שמסתפקים בדירת חדר אחת. למעוניינים לרכוש דירה חדר בהוד השרון, המחיר הממוצע עומד על מיליון וחצי שקלים.

דירת 3 חדרים

דירות 3 חדרים קלאסיות בהוד השרון הן מצרך נדיר, במיוחד לאור העובדה שהן ממוקמות באחת הערים הנחשקות ביותר בישראל. ניתן לרכוש דירת 3 חדרים בהוד השרון במחיר ממוצע של כמעט 2 מיליון שקלים.

דירת 4 חדרים

דירת 4 חדרים באחת השכונות המרכזיות של הוד השרון יכולה להגיע למחיר ממוצע של 3 וחצי מיליון שקלים, ובשכונות הפריפריאליות של העיר למחיר של 3 מיליון שקלים בממוצע.

דירת 5 חדרים במרכז העיר

דירות 5 חדרים במרכז הוד השרון יכולות להגיע למחיר של עד 4 מיליון שקלים. במקרה שמדובר בדירה חדשה או דירה משופצת ברמת גימור גבוה המחיר עלול לעלות בעוד כמה מאות אלפי שקלים.

דירת גן

דירות הגן בהוד השרון נחשבות פופולאריות במיוחד, לאור המוניטין הירוק של העיר. ניתן למצוא דירות גן למכירה ברוב שכונות העיר, כאשר חלקן דירות ישנות, חלקן חדשות וחלקן דירות שעברו שיפוץ או תהליך פינוי בינוי. המחיר הממוצע של דירת גן בהוד השרון עומד על 4 מיליון שקלים.

דירת פנטהאוז

דירת פנטהאוז בהוד השרון עולה בממוצע 4 וחצי מיליון שקלים, כאשר המחירים יכולים לנוע למעלה ומטה, ובהתאם למיקום הבניין ורמת הגימור וכמות החדרים בדירה. למשל, דירה פנטהאוז 5 חדרים בשכונת רמתיים, עם מעל ל 200 מטרים רבועים תעלה באזור ה- 4.2 מיליון שקל.

דירת פנטהאוז עם בריכה

לאלו מכם שלא יכולים להתפשר על פחות מדירת פנטהאוז עם בריכה, שוק הנדל"ן בהוד השרון יכול לספק אתכם עם דירות במחיר ממוצע של 7 מיליון שקלים. כאשר המחיר יכול לנוע בהתאם לגודל הדירה, ומיקום הבניין.

דירות פינוי בינוי

פרויקטים מסוג פינוי בינוי מספקים לציבור הרחב ולעיריית הוד השרון לחדש ולשדרג אזורים עירוניים על מנת שיתאימו למגורים ברמת גימור גבוה. כל זאת על מנת להנגיש לשוק הנדל"ן דירות למכירה בהוד השרון, ובהתאם לצרכי השוק. הוד השרון ממשיכה למקם את עצמה כעיר פופולארית, בזכות אינספור פרויקטים ותוכניות שמעבירות את העיר מתיחת פנים. בעקבות הפניה של משאבים רבים להתחדשותה על אזורי מרכז העיר, מה שגורם לאחרונה להופעה מרעננת של דירות למכירה במרכז הוד השרון.

לסיכום

דירות במרכז הארץ ואזור השרון הן כבר מזמן מצרך יקר, במיוחד שזה מגיע לפנינת השרון – הוד השרון.  בעשור האחרון פרויקטים רבים כמו פרויקטים של יזמים נועזים, ולצד פרויקטים של התחדשות עירונית, ותמ"א 38/1. הפשירו דירות רבות לשוק הנדל"ן המקומי וקירבו אלפי ישראלים לחלום לרכוש דירה בהוד השרון. במחיר ששווה בסופו של דבר את איכות החיים ומהיקום הנגיש שאתם רוכשים בעת קניית דירה בהוד השרון.

 

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן