מה יש לאכול בהוד השרון

בואו להכיר את העולם הקולינארי של הוד השרון

גלו את המסעדה הטובה ביותר בהוד השרון, מתוך המסעדות הללו: פסטה מיה, תנמי חומוס בר, פסנתר פסנתר, נומילי, עדנה, אנג'לינה ביסטרו, סלטה, אגאדיר בורגר, הנדייל. אבל זו רק טעימה קטנה מהשפע הרב שיש להוד השרון להציע. שפעה הכולל : אוכל מזרח תיכוני, מסעדות גריל, פיצריות, מסעדות המבורגרים, חומוסיות, מסעדות תימניות, מסעדות פועלים, מסעדות איטלקיות, מסעדות אסיאתיות, וכמעט כל מטבח שאתם יכולים לחשוב עליו שנחשב פופולארי לחיך הישראלי.

אירועי אוכל בהוד השרון

הוד השרון מתהדרת במספר מתחמי מזון ועסקים, אשר בהם מתקיימים מעת לעת, ובחלקם בכל יום שישי, או\ושבת. דוכני מזון שונים שקולעים לטעמים שונים, ודואגים למלא את החללים הציבוריים של העיר בריחות מגרים. במהלך חודשי הקיץ נערכים מספר אירועי אוכל באוויר הפתוח ובחורף מתקיימים אירועי אוכל במתחמים סגורים ברחבי העיר. רוצים לבקר בפסטיבל אוכל ברזילאי, הוד השרון דואגת להנגיש לתושביה ואורחיה מגוון אירועי מזון מכל העולם.

חומוס

החומוס של הוד השרון כבר מזמן הרוויח את המוניטין שלו ברחבי הארץ. במרכז העיר תוכלו למצוא מספר רב של חומוסיות, בסגנונות שונים. המגישות חומוס, סלטים ומנות נוספות.

פלאפל וסביח

הוד השרון אינה פוסחת על אוכל הרחוב המפורסם והפופולארי ביותר בארץ. עם סביח השרון, ואינספור פלאפליות הפזורות ברחבי העיר, לאלו מכם שרוצים לחטוף משהוא טעים בפיתה, לא תהייה שום בעיה להשביע את תאבונכם בהוד השרון, בליווי מנת פלאפל או סביח מפנקת.

מסעדות בשרים

תושבי הוד השרון מתגאים בעיר כמוקד משמעותי למסעדות בשרים מגוונות, מקשת רחבה של מטבחים בשריים מכל העולם. ממסעדות גריל ישראלי, למסעדות המבורגרים למסעדות שמתמחות בסטייקים בסגנון אמריקאי. 

מסעדות כשרות

רוב המסעדות בהוד השרון מחזיקות בתעודות כשרות כזאת או אחרת. ניתן לברר את מצב הכשרות של כל מסעדה בהרמת טלפון, למרות שרוב המסעדות מפרסמות את המידע הזה בגוגל ובאתרי האינטרנט שלהן.

 

מסעדות טבעוניות

ישנן מספר רב של מסעדות טבעוניות בהוד השרון, עם המלצות ברחבי הרשת ל-9 מסעדות ספציפיות, כשזה מגיע להגשת אוכל טבעוני. מסעדות כגון : כספי, דלי אסיאתי, קפה לנדוואר ועוד.

אוכל ישר מהחקלאי

אם אתם מעוניינים בחוויה של קניית מזון הישר מהשדה? חוות ברזילי היא פתרון מצוין עבורכם. אם אתם צמחונים, אוהבים אוכל אורגני ובריא, או סתם רוצים לשבת קצת בפינה ירוקה באמצע העיר, אתם מוזמנים לפינת חמד מקסימה, שנקראת חוות ברזילי. יש גם מנות מסודרות, ואוכל איכותי וטעים, אבל לא לקרניבורים ביניכם. בהחלט שווה לטעום, ולו רק בגלל האווירה והאוויר הצח. אתם יכולים גם לקנות מעדנים תוצרת בית בחווה אורגנית בכל אחד מהחוות הממוקמות בפאתי העיר.

גזרת המתוקים

להוד השרון יש גם הרבה מה להציע לרגעים הללו שפשוט בא לכם משהו מתוק.
תוכלו למצוא בעיר מגוון רחב של גלידריות, מאפיות ומעדניות. שחלקן מתמחות בסוגים שונים ואף אלטרנטיביים לאוכל מתוק. דוגמא טובה לזאת, היא אייסברג וולקנו שמציע גלידות בטוויסט חדשני.
לצד פיצה גלידה שתשאיר אתכם ללקק את האצבעות.

לסיכום

הוד השרון מציע לכם אינספור פתרונות קולינאריים לרגעים בהם תופס אתכם הרעב. זאת בנוסף לעשרות עסקים שמציעים לכם חוויות קולינאריות בסגנונות ורמות שונות. במטרה לספק כל צורך של החיך של תושבי הוד השרון והמבקרים בעיר. עם מגוון רחב שכולל מסעדות, דוכני מזון, אירועי אוכל, גלידריות ועוד. הוד השרון ממשיכה לדחוף את עצמה לראש רשימת הערים הקולינאריות בישראל. עם שפים ויזמים שממשיכים להפתיע את החיך המקומי.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן