דירות להשכרה בהוד השרון

כולם יודעים שהדירות להשכרה בהוד השרון הינן בין הדירות הכי יקרות להשכרה בישראל. עוד השרון היא אחת מהערים העשירות בישראל, העיר בעלת כוח הקנייה מהגדולים בישראל, ובמגוון קטגוריות של נתונים כלכליים – הוד השרון מככבת בכולם. מנתונים על איכות החינוך, רמת הפשיעה, רמת התשתיות ותחבורה ציבורית. ממקמים את הוד השרון כאחת הערים בפופולאריות ביותר למגורים בישראל.
אבל גם בנדל"ן הוד השרון ממוקמת בחמישייה הפותחת מבחינת רווחיות. כי לפי הנתונים הרשמיים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, דירות להשכרה בהוד השרון יקרות יותר מהמחירים בערים אחרות בישראל.

 

מכללות ואוניברסיטאות בהוד השרון או בסמוך לה

השכרת דירה בהוד השרון הינה פעולה חכמה למי מכם שעובדים או לומדים באחת מהמוסדות הטובים ביותר להשכלה גבוה בישראל. אשר כולן נמצאות במרחק של פחות משעה מהוד השרון.
מסודות הכוללים את : האוניברסיטה העברית בירושלים, אוניברסיטת חיפה הטכניון – המכון הטכנולוגי הישראלי מכללת הקיבוצים, אוניברסיטת תל אביב, המכללה האקדמית תל אביב-יפו, אוניברסיטת בר-אילן ומכללת גורדון לחינוך.

מחירים

כעת נפנה לסקור את המחירים של דירות להשכרה בהוד השרון:

מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים משופצת

דירת 4 חדרים משופצת בהוד השרון במחיר ממוצע של 4500 שקלים.

מחיר ממוצע לדירת 4-5 חדרים חדשה

דירת  4 עד 5 חדרים משופצת בהוד השרון תעלה לכם בממוצע של 5600 שקלים בחודש.

מחיר ממוצע להשכרת דירת גן

המחיר הממוצע שעבורו תוכלו להשכיר דירת גן בהוד השרון יכול לנוע בין 6000 ל- 8000 שקלים בחודש. אלו דירות גן בעלות לפחות ארבע חדרים וגינה בגודל ממוצע של 100 מטרים.

מחיר ממוצע להשכרת דירת פנטהאוז

המחיר הממוצע שעבורו תוכלו להשכיר דירת פנטהאוז בהוד השרון יכול לנוע בין 7000 ל- 10,000 שקלים בחודש. בהתאם לשכונה שבחרתם והמיקום של הדירה המחירים עלולים להיות גבוהים או נמוכים יותר.

השכרת דירה מרוהטת

השכרה דירה מרוהטת בהוד השרון היא בהחלט אופציה שנמצאת על השולחן. יכול להיות שהריהוט בדירה יעלה את שכר הדירה, או שיכול להיות שבעלי הדירה יציעו לכם לקנות מהם את הריהוט. כך או כך זאת הינה אפשרות נוחה עבור זוגות צעירים ואנשים שלא רוצים לבזבז יותר מידי זמן באיקאה.

 

 

שכונות ושטח

הוד השרון הוקמה רשמית והפכה למועצה מקומית בשנת 1964 באיחוד ארבע מושבות: מגדיאל, רמתיים, הדר ורמת הדר שהפכו להיות השכונות הותיקות של העיר. שטחה של הוד השרון הוא 19.2 קמ"ר (7.4 מ"ר), ולפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נחשבת לאחת הערים הפופולאריות יותר למגורים בישראל. כאשר שכונת נווה הדר ממוקמת במקום הראשון, במחיר ודירוג איכות החיים בעיר. כאשר השכונות רמת מנחם ורמת הדר מדורגות אחריה. 

איך למצוא דירה להשכרה בהוד השרון ?

ישנם מספר כלים יעילים למציאת דירת בהוד השרון. הכוללים מספר אתרי אינטרנט ואינספור סוכנויות נדל"ן שישמחו לעזור לכם למצוא את דירת חלומותיכם בהוד השרון. בנוסף אתם יכולים גם להיעזר בקבוצות פייסבוק ייעודיות, וקבוצות ווטאספ אם ברצונכם להשקיע קצת יותר זמן בחיפוש אחר דירה שהיא מציאה, גם במחיר וגם מבחינת המיקום. המלצה שלנו היא להיכנס לאוטו ולבדוק דירות שונות שמופיעות בפלטפורמות שונות, ולהרגיש בעצמכם את הווי השכונה והרחוב שבהם ממוקמת כל דירה. לצאת לכוס קפה באזור ולראות בעצמכם האם הסגנון של האזור מתאים לכם. 

לסיכום

הוד השרון הינה אחת הערים היוקרתיות ביותר בארץ. עם שוק נדל"ן תחרותי במיוחד, בליווי מחירים מהגבוהים בארץ להשכרת דירה. אך עם זאת כל המאמץ שלכם יכול להיות שווה, ברגע שתמצאו את דירת החלומות שלכם בהוד השרון.

 

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן