חדשות שוק ההון, נאסדק ו- וול סטריט

החשש מפני עליית האינפלציה הכביד על וול סטריט ביום רביעי לאחר שנתוני מחירי הצרכן העגומים עוררו דאגות חדשות לגבי התאוששות ב- COID-19, אשר חיזקו על ידי חששות חדשים לגבי התאוששות ב- COID-19. שוק המניות בארה"ב נפגע מזינוק במכירות בימים האחרונים, סימן שהריצה האחרונה – עליית מחירי נפט וסחורות אחרים וחשש לריבית גבוהה יותר – תפגע בוול סטריט בכללותה.

המדד

ה- Nasdaq Composite, צנח ב -0.9% לאחר שבלומברג ניוז פרסם כותרת על העלאת מס רווחי הון. תגובת השוק הייתה מעורבת: מניות JPMorgan ירדו ב -1.9%, וולס פארגו עלה ב -5.5% וגולדמן זאקס עלה ב -2.3%. JPMorgan (JPM) דיווחה על רווח של 4.50 דולר למניה, העולה מעט על האומדנים של 3.10 דולר למניה. גולדמן גולדמן (GS) דיווחה על רווח של כ -18.60 דולר למניה, והביאה לתחזיות של כ -10 עד 22 דולר למניה.

ה- Nasdaq Composite נסגר בעלייה של 2.5%, והגיע לרמה הגבוהה ביותר מזה יותר משנה וחצי, ו- DJI DJINDICE DJII, מדד המניות השני בגודלו בעולם, פצה על הפסדים גדולים עוד יותר שסבלו קודם לכן המושב, בעלייה של 1.7%.

חברי וול סטריט הימורים הפכו למבישים מקוונים

ובימים הראשונים לרווחים הם הריעו לעצרת וביקשו עוד משתתפים. במילים פשוטות, ה- subreddit הגביר את העסקים, הניע את החששות מפני ספקולציות שקריות שמשכו משקיעים חדשים והתענג על ההפתעות בוול סטריט. הפוסטים הפכו # r / פופולריים ומשקיעים מזדמנים יותר התוודעו למגמה והחל מחזור.

אם תשמעו חדשות רעות, תוכלו למכור את המניות שלכם מהר יותר ממה שהייתם עושים יום קודם, ואם לא תמכרו ברגע שתשמעו, תימכרו. זה מאפשר למחירי המניות להתפוצץ כאשר משקיעים שהימרו על ירידת מחיר נסוגים מהעסקאות שלהם.

כדי לשמור על אמונותיהם השוריות, הימורים רבים בוול סטריט מפרסמים עסקאות של GameStop כדרך בטוחה להרוויח רווחים מהירים. לטענתם הם היכו את הכספים ששלטו בוול סטריט זמן כה רב, כמו גולדמן זאקס, מורגן סטנלי וג'יי.פי מורגן צ'ייס.

לזמן מה התחזיות בשוק המניות נראות ורודות ומעלה

אך למשקיעים יש הרבה סיבות להיות אופטימיים. ככל שהתכנסות השוק נמשכת, לא הכל קורס לטובת וול סטריט, מהפד ועד הבטחות הרווח העתידי של החברות. אבל אם זה איכשהו יקרה, זה לא יזיק, וניתן לטעון טיעון טוב לשוק שוורים ארוך טווח. במניות בארה"ב.

NDAQ שוק ההון

הוא שוק מסחר מתמשך, המנוהל על ידי נאסד"ק בע"מ (נאסד"ק: NDAQ), חברת האם של הבורסה לניירות ערך בניו יורק. החברה רכשה את רישום המניות המשותפות שלה מניות מהשוק העולמי של נאסד"ק, וניירות הערך של החברה הועברו משווקים העולמיים של נאס בורסה לשוק ההון אסד"ק. אם דרישת המחיר המינימלי לא תימצא עד 12 ביוני 2017, החברה תבקש להעביר את ניירות הערך שלה מהעולם. לשווקי נאסד"ק ולהעברת הצעות המחיר של מניות החברה הרגילות לנאס הנסחרות בשוק ההון של NSE. כפי שניתן לראות כאן, חברות רשומות חייבות לעמוד בדרישות פיננסיות מסוימות ולעמוד בדרישת הממשל התאגידי של נאס תעד"ק. nts, כמו גם דרישות רגולטוריות.

הפדרל ריזרב נקט כמה צעדים גדולים

כדי לחזק את השווקים הפיננסיים ולהרגיע את המשקיעים בכך שהוא לא יאפשר לתאגידים הגדולים להיפרד. הבנק המרכזי הודיע על צעדים עיקריים לתמיכה בכלכלה ובשווקים עד מרץ 2020, כולל רכישת אג"ח מסוכנות כמו אג"ח. על ידי תמיכה ישירה בשוק הוא תומך בשווקים שנמצאים בעיצומם במשך חודשים.
עבור עוד פרטים נוספים על חדשות שוק ההון, נאסדק ו- וול סטריט וחדשות וול סטריט עליך לגלוש לאתר bigshotnews.net

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן