כשזה מגיע לבחירת מסגרת תמונה מושכת את העין לבית שלך, אולי אתה תוהה מה לקנות ליקיריך. אחרי הכל, הם יהיו אלה שיראו ויתפעלו מהפריימים שלך! אבל איזה סגנון מתאים לך? להלן מספר טיפים כיצד לבחור את האחד המושלם עבורך ועבור משפחתך.

מה לחפש כשבוחרים מסגרת תמונה מושכת עין.

עיצובי מסגרת יכולים להיות חשובים מאוד בבחירת מסגרת תמונה מושכת את העין. מטרות המסגרת יכולות להשתנות, אבל כמה מטרות נפוצות כוללות הצגת תמונה כחלק מעיצוב הבית או להנצחת אירועים מיוחדים. גדלי המסגרת חשובים גם הם, מכיוון שהם צריכים להתאים לגודל התמונה שלך ולא להיות גדולים או קטנים מדי. גם צורות המסגרת יכולות להשתנות, וכמה צורות פופולריות כוללות עיצובים גיאומטריים, הדפסי בעלי חיים ודפוסים מופשטים.

כשבוחרים תמונות לבית לדוגמה חשוב שהמסגרת תתאים לסגנון שבו הבית מעוצב על מנת שלא לבלוט בצורה לא טובה.

מהו גודל המסגרת.

גדלי המסגרת משתנים בהתאם לתדירות השימוש במסגרת וכמה תמונות אתה מתכנן לשים בה. גודל פריימים של 7x7 אינץ' הוא בדרך כלל בסדר עבור רוב היישומים, אך ייתכן שיהיה צורך להגדיל מסגרות גדולות יותר עבור תמונות גדולות יותר או עבור תצוגות שיאוחסנו באופן קבוע (כמו מקרר). יש אנשים שמעדיפים מסגרות קטנות יותר מכיוון שהם מרגישים שיש להם יותר מקום לעבוד איתם ואינם צריכים לדאוג לנסות להתאים יותר מדי למסגרת תמונה קטנה אחת.

מהי צורת המסגרת.

מסגרות עגולות או מרובעות בדרך כלל בסדר עבור רוב היישומים, אבל יש אנשים שמעדיפים מסגרות מלבניות כי הם מרגישים שהם נראים מקצועיים יותר. מסגרות מלבניות גם נוטות להיות זולות יותר מצורות אחרות. יש גם מגוון של תבניות עיצוב זמינות שתוכל להשתמש בהן כדי ליצור עיצוב מסגרת משלך מבלי לבזבז כסף.

מהו עיצוב המסגרת.

יש אנשים שאוהבים פשטות על פני מורכבות בכל הנוגע למסגרות הצילום שלהם, ולכן מסגרות רבות נושאות רק עיצובים בסיסיים כמו חיות או פרחים במקום דפוסים או עיצובים משוכללים שעשויים לתפוס נכס בעל ערך רב בתצלום עצמו. אם זה משהו שאתה מעוניין לבדוק לפני ביצוע הרכישה, ישנן מספר פלטפורמות מקוונות שבהן תוכל למצוא דוגמאות חינם של עיצובי מסגרת שונים לפני שאתה מבצע את הרכישה.

כיצד לבחור מסגרת תמונה המושכת את העין.

כשמדובר בבחירת מסגרת תמונה מושכת את העין, חשוב לקחת בחשבון תקציב. נסה מסגרת זולה יותר ובעלת תכונות דומות לאלו שאתה רוצה. אם אתה רוצה גרסה יקרה יותר, ודא שהיא בגודל ובצורה הנכונים לתמונה שלך. ואם יש לך חששות לגבי איך המסגרת תיראה בתמונות שלך, עיין בביקורות של לקוחות כדי לקבל רעיונות.

השתמש במסגרת תמונה כתזכורת לא לוותר.

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות בעת תכנון התמונות שלך הוא להקפיד לשמור אותן חיוביות. זה אומר להשתמש במסגרות כתזכורת לא לוותר על החלומות או המטרות שלך. אם אתם מוצאים את עצמכם נאבקים בהתחלה או נשארים עם מוטיבציה, שימו תמונה של עצמכם באחת מהפריימים שלכם ותראו אם זה עוזר להניע אתכם!

מצא מסגרת בגודל המתאים לך.

על מנת למצוא את המסגרת המושלמת לתמונות שלך, כדאי לנסות גדלים שונים לפני שתחליט על אחד. שקול כמה תמונות אתה מתכנן לצלם וכמה גדולה או קטנה כל תמונה עשויה להיות. בנוסף, נסה למצוא מסגרות עם צורות שונות כדי שתוכל לערבב ולהתאים סגנונות של צלמים או מגזינים שונים. על ידי ניסיון של מסגרות שונות לפני שתחליט על אחת, תקבל כמה רעיונות נהדרים למה שעשוי לעבוד הכי טוב עבור התמונות שלך!

מצא מסגרת שהיא הצורה הנכונה.

צורות מסגרת חשובות גם בבחירת מסגרת תמונה מושכת את העין! יש אנשים שמעדיפים מסגרות מלבניות או מרובעות בעוד שאחרים אוהבים עיצובים יצירתיים יותר כמו הדפסים מופשטים של עץ אורובי (אשר נוצרים עם צבעים טבעיים). בדיוק כמו בכל רכישה אחרת, הקפד לקרוא ביקורות ולגלות מה אחרים חושבים לפני קבלת ההחלטה שלך!

סיכום

בבחירת מסגרת תמונה מושכת את העין, חשוב לקחת בחשבון את מטרת המסגרת וכיצד ישמש אותה. נסה מסגרת תמונה לגרסה פחות יקרה כדי לקבל תחושה של מה שאתה עשוי לרצות. לאחר שבחרתם מסגרת, בחרו מסגרת בגודל ובצורה הנכונים.