קורסי השקעות בשוק ההון של ינון אריאלי

במהלך השנים ד"ר אריאלי עזר לאלפי משקיעים על ידי התמקדות בהשקעות ערך על ידי התבוננות באסטרטגיות. הוא השיק אפליקציית מובייל חדשה שתסייע למשקיעים בבורסה לגלות רעיונות למניות רווחיות מוול סטריט. במשך יותר מעשור סייע דרריאלי לאלפי משקיעים להתמקד בערך ההשקעות באמצעות אסטרטגיות השוקלות את יסודות שוקי המניות, את יסודות השוק ואת אסטרטגיות ההשקעה הטובות ביותר להצלחה ארוכת טווח של החברה.

אכן זוהי אסטרטגיה בה משתמשים כמה מהמשקיעים המפורסמים בעולם

כולל וורן באפט, והיא הבסיס לרבות מאסטרטגיות ההשקעה המצליחות ביותר שלו. ואכן זוהי אסטרטגיה המופעלת על ידי המשקיעים המפורסמים בעולם, כולל וורן באפט, ביל גייטס, ג'ורג 'סורוס, פולסון ואחרים.

ג'ואל גרינבלט מסביר את נקודות המפתח שיש לקחת בחשבון כאשר מסתכלים על מניות ספין-אוף, ומציג את מחקר הדוגמה שלו להשקעה כדוגמה לאופן שבו אתה יכול להיות גאון בבורסה עם קצת מזל והרבה עבודה קשה.

ד"ר גלייטמן קיבל את הדוקטורט בפילוסופיה בחודש מאי מאוניברסיטת אמורי עם עבודת גמר על תורת השפה והקשר שלה למושג הדובר

בסופו של דבר, הוא מקווה לפתח תיאוריית שפה גמישה יותר, שאינה מבוססת על תפיסה בינארית של "דיבור" בה הם דוברים או לא, אלא מאפשרת מיומנויות שפה ומגוון צורות אחרות של שפה שאינה בינארית. .

החוקר סיים קורס במכללת ספיר ביוני 2013 ומלמד קורס MA באוניברסיטה העברית באוקטובר בהנחיית פרופ 'גלנור

ד"ר אגוסטיני הוא פרופסור חבר לפילוסופיה באוניברסיטת קליפורניה בברקלי, עם דגש על מחקר אירופאי של אחרית הימים הסופית. הוא קיבל את הדוקטורט במאי 2013 מאוניברסיטת אמורי עם עבודת גמר על תיאוריית התיאולוגיה האפוקליפטית והוא פרופסור אורח בחוג לפילוסופיה בבית הספר למשפטים באוניברסיטת ייל.

תכונה מרכזית

היא תוכנית ההשקעות אריאל (AIP), המספקת לכל תלמיד כיתה א 'תיק השקעות בסך 20,000 $ שילווה אותם עד לסיום הלימודים. ACA משלבת מושגי השקעה בתכנית הלימודים של בית הספר הציבורי בשיקגו המופקד על ידי מועצת החינוך של שיקגו ומשרד החינוך האמריקני.

ניסיון להשיג דריסת רגל במהירות בשוק אפשרי

אך זו עבודה קשה וקשה להשיג מספר רב של הצלחות. ואכן, אם תחכה בסבלנות ותקנה בשלב זה איכותיות, תוכל להשיג תשואות פנומנליות ולנצח את השווקים. כאשר משקיע קונה מניה, הוא באופן טבעי מסוגל "לנצח" אותה ולהשיג תשואות גבוהות במיוחד.

כמה אוניברסיטאות ומכללות מציעות קורסים אקדמיים בנושא הפרטה ורגולציה, שמקיימים מדענים המעורבים בפרויקט. אני מקווה ומאחל שהתלמידים יהיו מצוידים בידע לקבל החלטות כלכליות נכונות זמן רב בעתיד.
למידע מורחב בתחום של ינון אריאלי – ישראל היום כדאי לגלוש לאתר israelhayom.co.il

ד"ר סדיק מלמד את המדריך לרמב"ם לפילוסופיה דתית מבולבלת במגוון הגדרות אקדמיות ולא אקדמיות

הוא גם חלק מפרויקט המילון הפרסי התיכון שהוביל פרופ 'שאול שייקס באוניברסיטה העברית בירושלים. ד"ר קריסי קוציפו קיבלה מלגה על עבודתה במונוגרפיה שכותרתה "פילוסופיית הדת המימונית בעולם הפוסט-קולוניאלי." ד"ר מרי טוטרי התמקדה בתולדות התנועה הישראלית לזכויות האזרח, החל מההרצאה הראשונה שהיא מעבירה על ההפגנות במצרים בסרט יוטיוב זה.

ד"ר טומסו טסי הוענק מלגת פולונסקי עבור פרויקט מחקר בנושא אסכטולוגיה של הקוראן

בשנת 2008 הוענק לדוקטור אדוארד אריצ'ינצ'י מלגת פוסט-דוקטורט פולונקי, הממשיכה את המחקר שהתחיל בעבודת הדוקטורט שלו. בשנת 2008 קיבל את תואר הדוקטור שלו בהצטיינות בלימודי איראן, ויחד הם קיבלו דוקטורט בלימודי פרסית מאוניברסיטת קליפורניה בברקלי ותואר שני מאוניברסיטת הרווארד.

ההשתתפות בתכנית שינתה את הספרים שקראתי לילדי כהורים

סייעה לחברי צוות ההנהגה להשיג ידע חדש על קריאת ספרים ועודדה אותם להתחיל פרויקט קריאה בקול רם לילדים שלנו קהילה. תוכנית זו מהווה הזדמנות נהדרת ללמד ילדים כבר בגיל צעיר את חשיבות ההשקעה והעצמאות הכלכלית.

אפליקציית תיק המניות של ינון מעניקה למשתמשים תובנה לרעיונות ההשקעה החדשים הטובים ביותר המסייעים לכולם לבנות תיק מצליח

האפליקציה החדשה הזו נועדה לחסל את עבודת הרגליים המסורבלת ופשוט להציע למשתמשים סיכוי טוב לקבל מניות שהובטחו.

המדד הבסיסי נועד לבחור חברות גדולות ובינוניות בעלות הון מוערך ומספקות תשואות בר-קיימא

אינדקס זה משתמש במודל כמותי שנועד לזהות את מי שנראה כי מיוצג פחות מימי השוק. מסיבה זו ניתן להעריך את פוטנציאל הצמיחה לטווח הארוך של מניות החברה ואת יחס ההחזר הסיכון של החברה.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן