מתקן דלתות מוסמך

נשמח לעזור לך למצוא את הדלת, הארון או הציר המתאימים לפרויקט שלך. מאז שנות השלושים של המאה העשרים, Sugatsune מהווה מקור מהימן לפתרונות חומרה מקוריים מהונדסים בדיוק. בנוסף למבחני האש והבטיחות המחמירים שלנו ויכולות ההסמכה שלנו כמנעולנים בירושלים, אנו מציעים יכולת לבצע בדיקות ביצוע של אביזרי דלתות ודלתות אשר מוגדרים לסטנדרטים אירופיים מוכרים, התאחדות יצרני החומרה של הקבלנים בעיר ירושלים . אנו מאשרים גם תוויות ששונו ואושרו מחדש מ- UL ו- Intertek, כמו גם מסגרות דלתות אש וזכוכית.

המידע הכלול במסמך זה מתייחס למסגרות דלתות המיוצרות במפרט המומלץ למסגרות פלדה סטנדרטיות בהתאם ל- ANSI A2508. זה לא מיועד לאינדיקציה לתנאי משקוף מיוחדים או יוצאי דופן.

דלת המצוידת לפחות במכשיר נעילה אחד המפעיל או מונע הפעלה של ידית דלת חיצונית או התקן נעילה או נעילה חיצוני אחר כאשר

הוא מופעל באמצעות מכשיר נעילה או נעילה הממוקם בתוך הרכב. דלת צד אחורית המצוידת במכשיר נעילה אחד או יותר ומנגנון נעילה או נעילה הממוקם בפנים או בסמוך אליו ונגיש לנהג הרכב או לנוסעי רכב סמוך המופעל למניעת הפעלת ידיות הדלת או פקדי נעילה או נעילה אחרים בפנים דורשים פעולה נפרדת לפתיחת הרכב על מנת להפעיל את הדלת. דלתות אחוריות המצוידות בידית דלת שאינה בקרת נעילה ופתיחה פנימית עשויות להיות מצוידות באחד ממכשירי הנעילה העומדים בדרישה זו.

כוחות הכיבוי המקומיים מתבשרים על יחידת הדלת הנעולה ועל הפרטים הקשורים למערכת. הדלת הנעולה נמצאת בפיקוח מתמיד של חברת המנעולן בירושלים, הנשלט על ידי ארגון המנעולנים.

על המתחם או הבנייה של חדר כזה להיות בעלי כיתת עמידות באש לא פחות משעתיים

והדלת לחדר זה חייבת להיות לפחות Class B (1 1/2 שעה) ומסומנת כ- דלת הגנה מפני אש. דלת הכניסה לשירות חייבת להיות פיר אנכי המכיל משקולת, מסוע ומערכת טיפול בחומרים, היא לא חייבת להיות קטנה יותר ממחלקה A (B 1/1/2) והיא חייבת להיות בעלת סימן שעה כדלת הגנה מפני אש.

כל מוט חייב להיות במרחק של 1 1/2 אינץ 'מהקיר חזק ומעוגן מספיק בכדי לשאת עומס מרוכז של עד 250 פאונד

חגורות מסוע ומערכות מסוע אופקיות חייבות לעבור דרך פתחים המיועדים לדלתות אש מסוג B (דלתות אש של 1/2 שעות) וקירות של שעתיים, ודלתות אש מסוג C (דלתות אש של 3-4 שעות ומחיצות קיר של שעה). הפתחים, הרוחבים והגבהים של לוחות האור החתוכים לדלתות כפופים לסובלנות של 1/16 "לכל לוח תאורה נפרד.

ניתן להשתמש בארבעה מתלי מעילים למערכות דלתות דו-חלקיות ודלתות כפולות נבדלים על ידי מעבר דרך הקיר הקדמי או מסילות תלויות

כל הדלתות בירושלים ובארץ חייבות להיות מותקנות על משטח הרכבה שטוח מתאים ללא עיוותים, כיפופים או פיתולים. סובלנות ליישור אופקי של הדלתות (הערת הרב, סעיף 4.4).

כל אחת מהן דלת דורשת חומרה משלה של דלת גלילה עם שני מתלים למעילים בקצוות. לאחר שבחרת את דלת האסם שלך, תצטרך להתחיל להרכיב את דלתות האסם שלך יחד עם ערכת חומרה.

הערכות עשויות שונות חומרים וייתכן שתצטרך לרכוש חומרה מסוימת בהתאם למספר הפאנלים והפונקציונליות של דלת האסם שלך

לייעל את התהליך, להישאר מסודר ולחסוך כסף על ידי הזמנת מסגרת דלת מסחרית ומערכת חומרה מלאה ממקור אחד. בחר קטגוריה f או אביזרי דלתות כדי למצוא את המוצרים המתאימים לפרויקט שלך הקיימים בחברתנו אצל מנעולנים בירושלים.

המחירון הבא מציג את העלות הממוצעת של מערכת חומרה לדלתות הזזה של רוסטיקה

תמחור זה משקף את העלות של דלתות פנים שטוחות בסיסיות, כולל פקקי דלתות, תפסים, גלילים ומתלים הדרושים לדלתות פנים. הוא אינו מכיל חומרה נוספת שניתן להוסיף לערכת דלת האסם שלך (ידיות לדלתות, מנעולים, וכו '). ואינו כולל חומרה לדלתות הזזה או דלתות גדולות.

פנים של 100% ליבת עץ חלולה 20% 30% פנים ליבת מוצקה

חיווט נחושת 30% יש להחליף כבל אלומיניום או נחושת אחת ל -10 שנים בבקרות אור כגון מתגי דימר. קרשי סיפון 15% מרוכבים 8-25% עץ מבני 10-30% פיברגלס חיצוני דלתות פלדה / עץ מחזיקים מעמד זמן רב יותר בבית, אך תוחלת החיים קצרה יותר מוויניל ומסכים. יש להחליף אטמים ורצועות בליה על דלתות חוץ לאחר חמש עד שמונה שנים.

למרות שהמונח "מד" כבר לא משמש להגדרת עובי החומר

הוא עדיין משמש להגדרת מטרת הזמנת מסגרות הדלת. היצרנים כבר לא מזמינים יריעות או סלילים במימד מסוים או בעובי עשרוני מינימלי. בעוד שמונח עובי משמש להגדרת המידות האמיתיות של מאמר, המונח מד משמש בקשר להגדרת מסגרת דלת מסוימת.

Trudoor מספקת לבונים

בונים המנעולן בירושלים, עשה זאת בעצמך ולקהל הרחב מסגרות ואביזרים מסחריים באיכות גבוהה במחירים סיטונאיים. Trudoor הינה מפיצה וספקית לאומית מובילה של חטיבת חומרי בניין 8 הכוללת מוצרי חיים, בטיחות וביטחון. MML Marine מספקת כמות עצומה של חומרה ימית, כולל מערכות שלוש נקודות ויכולות וידיות כבדות.

Trudoor משתמשת בכלי בנייה מקוונים כדי למנוע בלבול ולאפשר לך לקבל הצעת מחיר במהירות ובקלות. האתר עושה שימוש בכלי בנייה מקוון שמונע בלבול ומאפשר לך לצטט במהירות.

מוצרי בולדווין פרסטיז 'ארוזים בצורה כזו שקל לדחוס ולהתקין את הדלת. הטרילניום (r) מציע תיק גדל והולך של טלפונים ניידים אטרקטיביים לכל טעם ותקציב. ההגנה ללא תחרות שלה לא נועדה לפגוע בסגנון.
לעוד מידע בנושא של מתקן דלתות מוסמך נא לגשת לאתר eyalock.co.il

 

.

תוכן עניינים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן